torsdag den 3. januar 2013

Spejlinger

Birketræer som spejles i stillestående skovsøer, er et umådelig smukt syn på denne årstid. For bare en uge siden var vandet frosset, og det hvidlige is så underskønt ud sammen med birkenes hvide stammer.
Desværre havde jeg ikke mit kamera i de dage, for det havde min datter lånt med på ferie, og det var jo også meget mere vigtigt at få set billeder fra Martinique. Jeg får såmænd nok en ny chance for at tage billeder af birkene i issøer, faktisk kan man i baggrunden ane et hvidligt område af is i vandet:


Måske kan I ligefrem fornemme stilheden herude...




11 kommentarer:

  1. Meget smukt! Jeg kan næsten ikke forestille mig at det kan være smukkere med is.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana :) Ja, spejlingen ville jo ikke være der hvis det var is, og det er spejlingen der er det smukkeste, så du har helt ret!

      Slet
  2. Ja men det syn der, er da meget smukkere i hvert fald lige nu. Tak fordi du delte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth :) Isen gjorde det sådan lidt usædvanligt, så jeg tog til stedet med kamera for at fotografere hvad jeg så for en uge siden, men spejlingen med den blå himmel, er faktisk smukkere.
      Hilsen Alice

      Slet
  3. Nydelig bilde! Det ser ut som vår hos hos deg. Jeg lengter etter sol og sommer nå :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marit :) Ja dette syn må være almindeligt i nordlige del af Norden, når det endelig begynder at tø og bliver forår. Ak... vi kan sagtens nå at få meget mere sne og is, selv i Danmark. Men foråret kommer om ganske kort tid! :)

      Slet
  4. Tak for dit poetiske øje! Elsker det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak Marianne! "smiler meget glad" :-)

      Slet
  5. Nydelig vinterbilde..så mye stemning i det.:)Klem fra Else Britt:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...