søndag den 12. august 2012

Hyggelig tøse-weekend

Ina fik fine nye lyse striber i håret
Hermed er mine kære præsenteret: Simon med Collien Luna og katten Souris
Har haft den hyggeligste weekend med min datter, som for engangs skyld kom her og overnattede alene. Kæresten havde besøg af sine herlige "pre-pubertet" brødre, som havde planlagt at spille computerspil natten lang, så hun lod dem "mande-hørme" alene og valgte at tøse den med mig :-) Vi fik set film, ordnet hår, byttet trøjer, drukket kaffe og sludret. Kagen blev en købeversion, fordi en cykeltur i sommeraftenen fristede os mere end at gå i køkkenet. Lørdag vågnede vi op til det skønneste vejr, så der blev daset i hængekøje og slikket lidt sol. Dejlige dage! Nu glæder jeg mig blot til min søn kommer hjem i morgen, fra en uges ferie med sin far. Det er der et par 4-benede der også bliver glade for :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...